• Strona główna
  • O nas
  • Władze i pracownicy
    • Władze
    • Pracownicy dydaktyczni
    • Sekretariat
  • Dydaktyka
    • Proces kształcenia i realizacja programu lektoratów
    • Regulamin
    • E-kursy na enauce
    • Zasady uznawalności efektów uczenia się
    • Egzaminy
    • Karty przedmiotu
  • Konsultacje
  • Plan zajęć
  • Dostępność
    • Deklaracja dostępności
    • Zasady oceniania wypowiedzi pisemnych studentów z orzeczeniem o dysleksji, dysgrafii i dysortografii
  • System Zapewnienia Jakości Kształcenia
    • Kierunkowy Zespół ds. Jakości Kształcenia
    • Ankietyzacja
    • Sprawozdania
    • Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia
  • Projekty europejskie
  • Egzaminy międzynarodowe
    • TOEiC (forma papierowa)
    • Certyfikaty LanguageCert / LTE (forma zdalna)
    • English Score ((forma mobilna)
  • Konkursy
  • » Proces kształcenia i realizacja programu lektoratów
  • » Regulamin
  • » E-kursy na enauce
  • » Zasady uznawalności efektów uczenia się
  • » Egzaminy
  • » Karty przedmiotu
Wersja dla niedowidzacych
A A A

Dydaktyka » Proces kształcenia i realizacja programu lektoratów

Proces kształcenia i realizacja programu lektoratów

w trybie stacjonarnym i w formie E-kursów w SNJO

w roku akademickim 2024/2025

dla studentów studiów I, II i III stopnia

studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

 

SNJO realizuje zajęcia w sposób dwutorowy w zależności od prowadzącego lektorat, co wynika z planu zajęć umieszczonego na stronie internetowej SNJO.

Wszyscy studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I, II i III stopnia niezależnie od roku studiów, rejestrują się do systemu USOS do danej grupy językowej. Rejestracja żetonowa w systemie USOS dotyczy studentów pierwszego roku, jak i kontynuujących zajęcia według programu studiów przed każdym nowym semestrem. Każdy ze studentów sprawdza nazwisko prowadzącego zajęcia przydzielonego do swojej grupy językowej, do której zarejestrował się w systemie USOS. Nazwisko nauczyciela określa rodzaj realizowania programu zajęć wynikającego z karty przedmiotu.


Studia stacjonarne


1.      Zajęcia stacjonarne w siedzibie Uczelni

Bez specjalnego oznaczenia na planie

Realizacja zajęć :

Zajęcia realizowane są zgodnie z planem i kartą przedmiotu w siedzibie Uczelni. Regulamin uczestnictwa w zajęciach zatwierdzony przez Radę Studium znajduje się w zakładce Dydaktyka.

Konsultacje odbywają się zarówno w siedzibie Uczelni oraz w sposób zdalny. Godziny i formy konsultacji zamieszczone są na stronie SNJO w zakładce Konsultacje


2.      E- Kursy – zajęcia na uczelnianej platformie MOODLE

Oznaczone zostały na planie jako E-kurs

Realizacja zajęć :

Prowadzenie zajęć w  formie pełnego kursu e-learningowego zatwierdzonego przez jednostkę, CKO oraz Prorektora ds. Studenckich i umieszczonego na platformie enauka.ujd.edu.pl. z użyciem komunikatora Big Blue Button.  Obecność na zajęciach w siedzibie Uczelni obowiązkowo dla pierwszych i ostatnich zajęć oraz co najmniej raz w celach weryfikacji. W trakcie kursu realizowanie zadań poprzez  zaangażowanie wszystkich umiejętności językowych: reading, listening, writing i speaking. Testy weryfikacyjne odbywają się w siedzibie Uczelni zgodnie z wyznaczonymi w kursie datami.

 

Studenci, którzy lektorat języka angielskiego realizują w formie e-learningu logują się do kursu przez stronę www.enauka.ujd.edu.pl jako użytkownicy USOS. Bez wstępnego zalogowania się do panelu enauka.ujd.edu.pl nie jest możliwe dodanie studenta do grupy e-kursu.

 etap 1 - student loguje się na www.enauka.ujd.edu.plwykorzystując identyfikator i hasło używane do  logowania się w systemie USOS

  etap 2 - wykładowca dodaje studenta do grupy e-kursu

  etap 3 - student rozpoczyna naukę online

Do kontaktowania się ze studentami, doktorantami oraz słuchaczami wykorzystane będą środki elektroniczne, w tym przede wszystkim poczta USOSmail w USOSweb lub system poczty na platformie www.enauka.ujd.edu.pl.

Konsultacje odbywają się zarówno w siedzibie Uczelni oraz w sposób zdalny. Godziny i formy konsultacji zamieszczone są na stronie SNJO w zakładce Konsultacje.

 

Studia niestacjonarne

 

1.      Zajęcia prowadzone w systemie 50/50

Oznaczone zostały na planie jako zjazdy parzyste i nieparzyste

Realizacja zajęć

Zajęcia realizowane są zgodnie z planem i kartą przedmiotu w siedzibie Uczelni w zjazdach nieparzystych i w formie E-kursu w zjazdach parzystych.  Częściowy kurs e-learningowego został zatwierdzonego przez jednostkę, CKO oraz Prorektora ds. Studenckich i umieszczonego na platformie enauka.ujd.edu.pl. z użyciem komunikatora Big Blue Button.  Regulamin uczestnictwa w zajęciach zatwierdzony przez Radę Studium znajduje się w zakładce Dydaktyka.

Konsultacje odbywają się zarówno w siedzibie Uczelni oraz w sposób zdalny. Godziny i formy konsultacji zamieszczone są na stronie SNJO w zakładce Konsultacje


2.      E- Kursy – zajęcia na uczelnianej platformie MOODLE

Oznaczone zostały na planie jako E-kurs

Realizacja zajęć :

Prowadzenie zajęć w  formie pełnego kursu e-learningowego zatwierdzonego przez jednostkę, CKO oraz Prorektora ds. Studenckich i umieszczonego na platformie enauka.ujd.edu.pl. z użyciem komunikatora Big Blue Button.  Obecność na zajęciach w siedzibie Uczelni obowiązkowo dla pierwszych i ostatnich zajęć oraz co najmniej raz w celach weryfikacji. W trakcie kursu realizowanie zadań poprzez  zaangażowanie wszystkich umiejętności językowych: reading, listening, writing i speaking. Testy weryfikacyjne odbywają się w siedzibie Uczelni zgodnie z wyznaczonymi w kursie datami.

 

Wszyscy studenci studiów niestacjonarnych logują się do pełnego lub częściowego E-kursu przez stronę www.enauka.ujd.edu.pl jako użytkownicy USOS. Bez wstępnego zalogowania się do panelu enauka.ujd.edu.pl nie jest możliwe dodanie studenta do grupy E-kursu.

 etap 1 - student loguje się na www.enauka.ujd.edu.plwykorzystując identyfikator i hasło używane do  logowania się w systemie USOS

  etap 2 - wykładowca dodaje studenta do grupy e-kursu

  etap 3 - student rozpoczyna naukę online

Do kontaktowania się ze studentami, doktorantami oraz słuchaczami wykorzystane będą środki elektroniczne, w tym przede wszystkim poczta USOSmail w USOSweb lub system poczty na platformie www.enauka.ujd.edu.pl.

 

Konsultacje odbywają się zarówno w siedzibie Uczelni oraz w sposób zdalny. Godziny i formy konsultacji zamieszczone są na stronie SNJO w zakładce Konsultacje.


« wstecz
| O nas | Władze i pracownicy | Dydaktyka | Konsultacje | Plan zajęć | Dostępność | System Zapewnienia Jakości Kształcenia | Projekty europejskie | Egzaminy międzynarodowe | Konkursy

Valid XHTML 1.0 Strict

Online: 3 | Wszystkich wizyt: